جام tv

ساخت وبلاگ
رقیه حاتمی پور، مبتکر و طراح اولین جشنواره و رالی بانوان جمعه 29 مرداد به برنامه باهمستان می آید.          برنامه باهمستان جمعه 29 مرداد در بخش رسانه، میزبان رقیه حاتمی پور مبتکر و طراح اولین جشنواره و رالی گردشگری بانوان ایران است. رالی گردشگری بانوان مسابقه مکان یابی و مسیر یابی مکان های کمتر دیده شده در ایران است.اجرای این بخش را رضا منتظری به عهده دارد. در بخش سینما نیز محمد رضا مقدسیان میزبان نسیم ادبی بازیگر تئاتر و سینما ست.ادبی در سریال شهرزاد نیز به ایفای نقش پرداخته است . برنامه باهمستان جام tv...
ما را در سایت جام tv دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان jamtv بازدید : 279 تاريخ : شنبه 30 مرداد 1395 ساعت: 15:27

فیلم سینمایی مهر مادر را در روزهای شنبه و یکشنبه از شبکه جهانی جام جم مشاهده نمایید .         آنچه در فیلم مهر مادر خواهید دید داستان مادری است که پس از فوت همسرش به تنهایی مسئولیت فرزندان خانواده را بر دوش می کشد ، طلعت دختر بزرگ اوست که با همسرش دچار اختلاف شده ،سمانه پشت کنکوری است و محسن نیز در خانه نشسته و به دنبال کار نمی رود .این فیلم را محمد رضا خاکی کارگردانی کرده و داریوش بابائیان نیز تهیه کننده آن می باشد و افسر اسدی ، سیاوش خیرابی ، روشنک عجمیان ، نسیم فطرت ، فاطمه شکری و حمید رضا اسحاقی جام tv...
ما را در سایت جام tv دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان jamtv بازدید : 248 تاريخ : جمعه 29 مرداد 1395 ساعت: 12:12

نظرات بینندگان نام فرستنده: * پست الکترونیک: * * پست الکترونیک نمایش داده شود. نظر: *   پس از انتشار این نظر، به من اطلاع داده شود. تعداد کاراکتر باقیمانده: 5000   جام tv...
ما را در سایت جام tv دنبال می کنید

برچسب : نماهنگ زیبای نماز, نویسنده : کاوه محمدزادگان jamtv بازدید : 182 تاريخ : پنجشنبه 28 مرداد 1395 ساعت: 5:47

داستان این مستند در خصوص تکفیری هایی است که از اروپا به سوریه رفته اند. کشور بلژیک بیشترین تعداد این تکفیری ها را شامل می شود. این مستند حول محور به آتش کشیدن مسجد و یک روحانی در بلژیک است. این مستند درباره زندگی شهید حجت الاسلام والمسلمین شیخ عبدالله دحدوح روحانی مغربی الصل است که مسجد امام رضا (ع) را در شهر آندرلخت بلژیک تاسیس کرد و در این مسجد توسط گروه های تکفیری به آتش کشیده شد. مشاهده فیلم ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ۱۶:۲۰ تعداد کلیک: ۱۰ جام tv...
ما را در سایت جام tv دنبال می کنید

برچسب : مستند ققنوس,دانلود مستند ققنوس سبز,مستند چشم ققنوس,دانلود مستند ققنوس, نویسنده : کاوه محمدزادگان jamtv بازدید : 239 تاريخ : دوشنبه 25 مرداد 1395 ساعت: 1:14

این مستند روایتی است تاثیر گذار از مردانگی 23 نوجوان که در جریان جنگ تحمیلی به اسارت دشمن در می آیند .         در دفاع مقدس 23 نوجوان به اسارت نیروهای صدامی در می آیند و این اتفاق ماجرایی را رقم می زند که مشابه آن  در سوابق جنگ های پیشین بشر گزارش نشده است . بر همین اساس مستند 23 و آن یک نفر روایتی است از این واقعه که از زبان همان اسرا روایت می شود . مستند 23 و آن یک نفر سه شنبه 26 مرداد ماه به وقت تهران در ساعت  های 01:50 ، 09:50 و 17:50 دقیقه  پخش می شود . جام tv...
ما را در سایت جام tv دنبال می کنید

برچسب : مستند 23 و آن یک نفر,دانلود مستند 23 و آن یک نفر,دانلود فیلم مستند 23 و آن یک نفر,فیلم مستند 23 و آن یک نفر,مستند 23 وان یک نفر, نویسنده : کاوه محمدزادگان jamtv بازدید : 173 تاريخ : شنبه 23 مرداد 1395 ساعت: 19:57

همراه با "چشمان مهربان " درباهمستان
پویش مردمی "چشمان مهربان"امشب 16 مرداد دربرنامه باهمستان از شبکه جهامی جام جم معرفی می شود.

 

 

 

 

 

برنامه باهمستان در بخش پویش های مردمی امشب میزبان ندارستمی مدیر کمیپن"چشمان مهربان " است.هدف کمپین" چشمان مهربان" تهیه و توزیع عینک میان افراد نیازمند، سالخورده و کودکان بی سرپرست و بدسرپرست است.اجرای این بخش را تینا میر کریمی به عهده دارد.

بخش ایرانگردی برنامه باهمستان، امشب به تهران شناسی اختصاص دارد و محمد پیری تهران شناس و مهمان برنامه در مورد جاذبه های توریستی تهران صحبت می کند.

برنامه باهمستان به تهیه کنندگی الهه بهبودی و اجرای هومن ستوده از چهارشنبه تا یکشنبه هر هفته به مدت 55 دقیقه از ساعت 22:35 به وقت تهران از شبکه جهانی جام جم پخش می شود .

جام tv...
ما را در سایت جام tv دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان jamtv بازدید : 157 تاريخ : شنبه 16 مرداد 1395 ساعت: 16:14

مدیر خانه کاریکاتور ایران در برنامه باهمستان
سید مهدی شجاعی طباطبایی کاریکاتوریست و مدیر خانه کاریکاتور ایران پنج شنبه(14 مرداد) مهمان باهمستان شبکه جهانی جام جم است.

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی شبکه جهانی جام جم؛ برنامه با همستان پنج شنبه 14 مرداد در بخش تجسمی میزبان سید مهدی شجاعی طباطبایی کاریکاتوریست جبهه فرهنگی انقلاب و برگزار کننده دو دوره مسابقه با موضوع هولوکاست است.شجاعی طباطبایی سردبیر مجله کیهان کاریکاتور و سردبیر مجله بین‌المللی ایران کارتون، مدیر خانه کاریکاتور ایران، عضو هیئت داوران چند نمایشگاه ملی و بین‌المللی، مدرس دانشگاه و مسئول واحد کاریکاتور حوزه هنری است. اجرای این بخش از برنامه را علیرضا سعیدی به عهده دارد.

در بخش معرفی برنامه های شبکه جهانی جام جم ؛حسین طاهری ، ایرج عاشوری و سعید علیجانی تهیه کننده ، کارگردان و ایرانگرد برنامه" مستند ایران" که از شبکه جام جم پخش می شوند ، حضور می یابند.

برنامه باهمستان به تهیه کنندگی الهه بهبودی و اجرای هومن ستوده از چهارشنبه تا یکشنبه هر هفته به مدت 55 دقیقه از ساعت 22:35 به وقت تهران از شبکه جهانی جام جم پخش می شود .

جام tv...
ما را در سایت جام tv دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان jamtv بازدید : 172 تاريخ : پنجشنبه 14 مرداد 1395 ساعت: 17:58

پخش مسابقات لیگ برتر از جام جم
از سری رقابت های لیگ برتر در هفته ی سوم ، بازی های استقلال و نفت تهران و پرسپولیس با گسترش فولاد را از جام جم تماشا کنید .

 

 

 

 

 

دو تیم پر طرفدار استقلال و پرسپولیس در حالی پا به رقابت های هفته سوم لیگ می گذارند که هرکدام 2 بازی را انجام داده اند و پرسپولیس 4 امتیاز و استقلال 1 امتیاز را کسب کرده است و در همین چارچوب و در هفته ی سوم های تیم های استقلال و نفت تهران و پرسپولیس با گسترش فولاد قرار بازی دارند که به شرح ذیل از جام جم پخش میشود .

استقلال و نفت تهران جمعه 15 مرداد ماه ساعت 20:30 به وقت تهران برابر با 18:00 به وقت اروپای مرکزی ، 11:00 به وقت مرکز آمریکا و 02:30 دقیقه ی بامداد شنبه 16 مرداد به مصاف هم می روند .

پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز شنبه 16 مرداد ساعت 18:00 به وقت تهران برابر با 15:30 دقیقه به وقت اروپای مرکزی ، 08:00 به وقت مرکز آمریکا و 23:30 دقیقه به وقت سیدنی از جام جم پخش می شود .

جام tv...
ما را در سایت جام tv دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان jamtv بازدید : 170 تاريخ : پنجشنبه 14 مرداد 1395 ساعت: 17:58

معرفی و زمان پخش فیلم سینمایی هفته
فیلم سینمایی شوق پرواز که براساس زندگی خلبان شهید ، سرلشگر عباس بابایی ساخته شده است را از جام جم مشاهده نمایید .

 

 

 

 

این سینمایی چندی پیش با همین نام و در قالب یک سریال از شبکه جام جم پخش شده بود که به مناسبت سالروز شهادت امیر سرلشگر خلبان عباس بابایی در شکل یک فیلم سینمایی از جام جم پخش می شود .

یدالله صمدی کارگردانی و جواد نوروزبیگی تهیه کنندگی این اثر را بر عهده داشتند و شهاب حسینی ، الهام حمیدی ، کوروش تهامی ، شهرام حقیقت دوست ، افسانه بایگان و دیگر هنرمندان از جمله بازیگران این سینمایی می باشند .

شوق پرواز شنبه 16 مرداد ساعت 23:20 دقیقه به وقت اروپای مرکزی و یکشنبه 10 مرداد ساعت 01:50 دقیقه ی بامداد به وقت تهران ، 23:50 دقیقه به وقت مرکز آمریکا و 21:00 به وقت سیدنی از جام جم پخش میشود .

جام tv...
ما را در سایت جام tv دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان jamtv بازدید : 184 تاريخ : پنجشنبه 14 مرداد 1395 ساعت: 17:58

اولین دبیر جشنواره تئاتر بانوان امشب در باهمستان
اعظم بروجردی نمایشنامه نویس و کارگردان تاتر مهمان امشب (13 مرداد) برنامه باهمستان از شبکه جهانی جام جم است .

 

 

 

 

 

برنامه با همستان امشب در بخش بانوان میزبان اعظم بروجردی نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر و اولین دبیر جشنواره تئاتر بانوان است.بروجردی نویسنده سریال پهلوانان نمی میرند، رمان خواب سبز عشق و نمایشنامه های راز ، اختر چرخ ادب درباره زندگی پروین اعتصامی و ...است. اجرای این بخش از برنامه را توران ولی مراد به عهده دارد.

در بخش دوم برنامه و در شب میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختران با دعوت از سه دخترسه قلو به همراه پدر و مادرشان ،این شب مبارک را جشن می گیرند.

برنامه باهمستان به تهیه کنندگی الهه بهبودی و اجرای هومن ستوده از چهارشنبه تا یکشنبه هر هفته به مدت 55 دقیقه از ساعت 22:35 به وقت تهران از شبکه جهانی جام جم پخش می شود .

جام tv...
ما را در سایت جام tv دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان jamtv بازدید : 183 تاريخ : پنجشنبه 14 مرداد 1395 ساعت: 11:09

مسابقه دلنوشته های رضوی
شبکه جهانی جام جم به مناسبت میلاد پر برکت امام هشتم ، امام رضا (ع) مسابقه دلنوشته های رضوی را برگزار می کند .

 

 

 

 

شبکه جهانی جام جم به مناسبت میلاد پر برکت امام هشتم ، امام رضا (ع) مسابقه دلنوشته های رضوی را برگزار می کند . بر همین اساس بینندگان عزیز می توانند دل گویه ها و دل نوشته های خود را در خصوص میلاد امام رضا (ع) را به صورت پیام صوتی از طریق شماره تلفن بین المللی 0046812410313 و شماره شبکه های اجتماعی 09305776077 ارسال نمایند . ودر نهایت به 3 نفر از شرکت کنندگان طی مراسم قرعه کشی در برنامه زنده با همستان جایزه نفیسی اهدا می شود .

ضمنا علاوه بر پل های ارتباطی ذکر شده در متن خبر ایمیل مسابقه به نشانی [email protected] و بخش نظرات بینندگان در ذیل خبر نیز آماده دریافت پیامهای شما عزیزان می باشد .

مهلت ارسال آثار تا پایان روز 25 مرداد 1395 می باشد .

جام tv...
ما را در سایت جام tv دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان jamtv بازدید : 172 تاريخ : يکشنبه 10 مرداد 1395 ساعت: 17:12

سه ماهی به جام جم می آید
فیلم های سینمایی سه ماهی ، جمعه و شنبه از شبکه جهانی جام جم پخش میشود .

 

 

 

 

در این فیلم الهام دو پیش فرزندش را در یک روز بارانی به پارک برده بود که پسرش به زمین می خورد و فوت می شود ، الهام به همین خاطر خود را مقصر می داند و به تازگی هم متوجه می شود که دچار یک تومور مغزی شده و باید به سرعت جراحی کند .

هانیه توسلی، علیرضا کمالی نژاد، شیوا ابراهیمی، بهرام شاه محمدلو، رویا افشار، بابک کریمی، امید روحانی و طوفان مهردادیان در این فیلم نقش آفرینی کرده‌اند و حمید رضا قربانی نیز کارگردانی آن را بر عهده داشته است .

سه ماهی جمعه 8 مرداد ساعت 23:20 دقیقه به اروپای مرکزی و شنبه 9 مرداد ساعت 01:50 دقیقه ی بامداد به وقت تهران ، 23:50 دقیقه به وقت مرکز آمریکا و 21:00 به وقت سیدنی از جام جم پخش میشود .

پیش نمایش فیلم سینمایی سه ماهی

جام tv...
ما را در سایت جام tv دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان jamtv بازدید : 189 تاريخ : پنجشنبه 7 مرداد 1395 ساعت: 23:25

قلب ها با خبر از عاطفه اند
فیلم سینمایی قلب ها با خبر از عاطفه اند با کارگردانی جمشید محمودی از جام جم پخش میشود .

 

 

 

 

 

این فیلم داستان نفیسه دختر آقای صمدی است که به تازگی نامزد کرده و در آستانه ازدواج است، او در بیمارستان به عنوان پرستار مشغول به کار می شود. و این حضور در بیمارستان و همراه شدنش با خانواده بیمارانی که نیاز به پیوند اعضا دارند باعث می شود نفیسه تلاش کند خانواده هایی را که بیمار مرگ مغزی دارند برای اهدای عضو راضی کند.

داریوش کاردان، بیتا سحرخیز، روح الله کمالی و زهره حمیدی بازیگران این اثر بوده و جمشید محمودی نیز کارگردان آن می باشند .

قلب ها با خبر از عاطفه اند شنبه 9 مرداد ساعت 23:20 دقیقه به اروپای مرکزی و یکشنبه 10 مرداد ساعت 01:50 دقیقه ی بامداد به وقت تهران ، 23:50 دقیقه به وقت مرکز آمریکا و 21:00 به وقت سیدنی از جام جم پخش میشود .

پیش نمایش فیلم سینمایی قلب ها با خبر از عاطفه اند

جام tv...
ما را در سایت جام tv دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان jamtv بازدید : 293 تاريخ : پنجشنبه 7 مرداد 1395 ساعت: 23:25

جهانگردی را با ایرانگردی آغاز کنیم
دکتر مسعود سلطانی فر در برنامه باهمستان ،با شعار"جهانگردی را با ایرانگردی آغاز کنیم" ایرانیان خارج از کشور را به مشارکت و سرمایه گذاری دربخش گردشگری دعوت کرد.

 

 

  

 

 

دکتر مسعود سلطانی فر ؛معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری شب گذشته با حضور در برنامه باهمستان شبکه جهانی جام جم، ایرانیان خارج از کشور را به مشارکت و سرمایه گذاری در بخش گردشگری دعوت کرد.وی با اشاره به فرصت های طلایی و جالب توجه برای سرمایه گذاری ایرانیان داخل و خارج از کشور در بخش گردشگری گفت :هم اکنون بیش از 1750 پروژه در بخش خصوصی در حال انجام است و گردشگری یک بخش در حال رونق در اقتصاد کشور است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ؛با اشاره به ثبت دو اثر قنات ایرانی و کویر لوت در روزهای گذشته ،گفت تا کنون 21 اثر فرهنگی و طبیعی ایرانی را در یونسکو به عنوان میراث جهانی ثبت کرده ایم و بیش از 50 اثر در لیست یونسکو برای رسیدگی و ثبت داریم .

وی در ادامه با برشمردن جاذبه های گردشگری برای گردشگران خارجی افزود در سال های اخیر بخش گردشگری پزشکی یا توریست درمانی رونق بسیاری پیدا کرده است و سالانه بین 300 تا 400هزار نفر گردشگراز اتباع کشورهای اطراف به خاطر کیفیت مطلوب سرویس های درمانی و پایین بودن هزینه های درمانی،برای درمان در پنج محور عمل جراحی قلب باز ، درمان بیماری های صعب العلاج ، درمان نازایی ، جراحی های زیبایی و پیوند اعضا با یک سوم تا یک پنجم قیمت رایج دنیا و با کیفیت بالا به ایران سفر می کنند . در این زمینه آژانس های زیادی فعالیت می کنند و بیش از 40 گروه سرمایه گذار بیمارستان می سازندوایرانیان خارج از کشور فرصت خوبی برای سرمایه گذاری در این بخش و دیگر بخش هادارند.

جام tv...
ما را در سایت جام tv دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان jamtv بازدید : 168 تاريخ : پنجشنبه 7 مرداد 1395 ساعت: 23:25

پویش جلوگیری از تصاحب اموال ایران توسط آمریکا در باهمستان
برنامه باهمستان امشب 26تیر با پویش مبارزه مردمی در اعتراض به برداشت غیر قانونی 2 میلیارد دلار از اموال ایران توسط دولت آمریکا هم گام می شود .

 

 

 

 

 

برنامه باهمستان امشب در بخش پویش های مردمی با دعوت ازحبیب احمد زاده، رمان نویس ، فیلمنامه نویس ، مستند ساز ومحقق معاصر ایرانی، به پویش مبارزه مردمی در اعتراض به برداشت غیر قانونی ٢ میلیارد دلاراز اموال ملت ایران توسط دولت آمریکا می پردازد .اجرای این بخش را تینا میر کریمی به عهده دارد.

در بخش ایرانگردی نیز با سفر به استان هرمزگان ، مستندی از ماهیگیران جزیره قشم پخش می شود و هومن ستوده مجری باهمستان میزبان بهروز سالار وند و مژگان روستایی ، زوج پرورش دهنده کروکودیل در جزیزه قشم خواهد بود .

برنامه باهمستان به تهیه کنندگی الهه بهبودی و اجرای هومن ستوده از چهارشنبه تا یکشنبه هر هفته به مدت 55 دقیقه از ساعت 22:35 به وقت تهران از شبکه جهانی جام جم پخش می شود.

جام tv...
ما را در سایت جام tv دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان jamtv بازدید : 165 تاريخ : پنجشنبه 7 مرداد 1395 ساعت: 4:50

فرمانده ، آزمونی واقعی برای سخت کوشان
سری سوم مسابقه ی فرمانده با طرحی نو و جذاب تر از رقابت های پیشین ، از شبکه جهانی جام جم پخش می شود .

 

 

 

 

فرمانده عنوان رقابت هایی است که در یک محیط واقعی رزمی برای افراد عادی برگزار می شود و علاقمندان می توانند ، توان جسمی و روحی خود را در یک محیط واقعی رزمی مورد ارزیابی قرار دهند سری سوم این مسابقات که با کمک از تجربیات گذشته خود تهیه و تولید شده از شبکه جهانی جام جم پخش می شود .

افراد حاضر در این رقابت ها از میان صدها شرکت کننده و با آزمون هایی سخت برگزیده شدند تا این رقابت ها بتواند در یک سطح کیفی بالا برگزار شود .رقابت های اصلی زیر نظر سردار شهید محمد ناظری فرمانده یگان ویژه دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خلیج فارس برگزار می شود که چندی پیش به جمع یاران شهیدش پیوستند .

سردار شهید حاج محمد ناظری 

سردار شهید حاج محمد ناظری

مسابقات فرمانده دوشنبه ها ساعت 00:30 دقیقه ی بامداد به وقت تهران برابر با 22:00 به وقت اروپای مرکزی ، 14:40 دقیقه به وقت مرکز آمریکا و 22:10 دقیقه به وقت سیدنی از جام جم پخش می شود .

جام tv...
ما را در سایت جام tv دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان jamtv بازدید : 171 تاريخ : پنجشنبه 7 مرداد 1395 ساعت: 4:50

معاون ریاست جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی میهمان جام جم
آقای مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری امشب در برنامه با همستان حضور می یابند .

 

 

 

 

با همستان امشب را میزبان  معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی ، آقای مسعود سلطانی فر می باشند . بر همین اساس علاقمندان و بینندگان با همستان می تواند در ساعت پخش برنامه با شماره فضای مجازی 5776077-903-0098   و یا شماره تلفن بین الملل 313-410-812-0046 پرسش های خود را مطرح نموده و یا از طریق ایمیل برنامه [email protected] نسبت به ارسال پیام های خود اقدام نمایند .

با همستان امشب ساعت 22:35 دقیقه به وقت تهران به صورت زنده از جام جم پخش می شود .

جام tv...
ما را در سایت جام tv دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان jamtv بازدید : 188 تاريخ : پنجشنبه 7 مرداد 1395 ساعت: 4:50

معاون ریاست جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی میهمان جام جم
آقای مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری امشب در برنامه با همستان حضور می یابند .

 

 

 

 

با همستان امشب را میزبان  معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی ، آقای مسعود سلطانی فر می باشند . بر همین اساس علاقمندان و بینندگان با همستان می تواند در ساعت پخش برنامه با شماره فضای مجازی 5776077-903-0098   و یا شماره تلفن بین الملل 313-410-812-0046 پرسش های خود را مطرح نموده و یا از طریق ایمیل برنامه [email protected] نسبت به ارسال پیام های خود اقدام نمایند .

با همستان امشب ساعت 22:35 دقیقه به وقت تهران به صورت زنده از جام جم پخش می شود .

جام tv...
ما را در سایت جام tv دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان jamtv بازدید : 177 تاريخ : چهارشنبه 6 مرداد 1395 ساعت: 18:47

شکوه تخت جمشید از سیمای جام جم
شب فیروزه ای امشب بینندگان جام جم را به سیاحت تخت جمشید خواهد برد .

 

 

  

 

شب فیروزه ای عنوان برنامه است که از شبکه ی پنج سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شود و به صورت زنده از اماکن تاریخی شیراز همچون حافظیه ، آرمگاه سعدی و ... با حضور هنرمندان و میهمانان برنامه لحظاتی جذاب را رقم می زند . شب فیروزه ای برنامه امشب خود را از تخت جمشید اجرا می کند و از همین منظر شبکه جهانی جام جم نیز با تغییر برنامه های خود امشب را میزبان این برنامه می شود تا بینندگان خود را نیز از این اوقات بهره مند سازد .

شب فیروزه ای چهارشنبه 6 مرداد ساعت 21:00 به وقت تهران و به صورت زنده از شبکه جهانی جام جم پخش می شود .

جام tv...
ما را در سایت جام tv دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان jamtv بازدید : 195 تاريخ : چهارشنبه 6 مرداد 1395 ساعت: 18:47

سیدحسین متولیان باهمستان را می سراید
سید حسین متولیان شاعر و ترانه سرا 20 تیر به برنامه باهمستان می آید

 

 

 

 

برنامه باهمستان در بخش محتوایی موسیقی ، امشب میزبان سراینده ی "ترانه شیرین" احسان خواجه امیری است . سید حسین متولیان ترانه سرا و شاعر در زمینه های آیینی ، عاطفی و اجتماعی است دفتر های شعر "سجده های سر به هوا"، " پشت سرت عاشقانه حرف می زنم " و " از اوج نی " از جمله آثار اوست . در بخش دوم برنامه رضا هلاورجانی خواننده به همراه گروهش دو قطعه سنتی را اجرا خواهند کرد.

برنامه باهمستان به تهیه کنندگی الهه بهبودی و اجرای هومن ستوده از چهارشنبه تا یکشنبه هر هفته به مدت 55 دقیقه از ساعت 22:35 به وقت تهران از شبکه جهانی جام جم پخش می شود .

جام tv...
ما را در سایت جام tv دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان jamtv بازدید : 222 تاريخ : چهارشنبه 6 مرداد 1395 ساعت: 6:15